Forum Herosi Antagarichu
Antagarich czeka na ciebie!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Magia Ziemi - ulubiony/najlepszy czar

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Herosi Antagarichu Strona Główna -> Magia i artefakty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Viewer



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:58, 14 Lip 2009    Temat postu: Magia Ziemi - ulubiony/najlepszy czar

1. Magiczna Strzała

Koszt:
5 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń

2. Kamienna Skóra

Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Obrona wybranej jednostki sojuszniczej zwiększana jest o 3
Poziom zaawansowany:
Obrona wybranej jednostki sojuszniczej zwiększana jest o 6
Poziom mistrzowski:
Obrona wszystkich oddziałów sojuszniczych zwiększana jest o 6

3. Spowolnienie

Koszt:
6 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Prędkość wybranego oddziału przeciwnika redukowana jest o 25%
Poziom zaawansowany:
Prędkość wybranego oddziału przeciwnika redukowana jest o 50%
Poziom mistrzowski:
Prędkość wszystkich oddziałów przeciwnika redukowana jest o 50%

4. Tarcza

Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Obrażenia w walce wręcz, odnoszone przez oddział redukowane są o 15%
Poziom zaawansowany:
Obrażenia w walce wręcz, odnoszone przez oddział redukowane są o 30%
Poziom mistrzowski:
Obrażenia w walce wręcz, odnoszone przez wszystkie oddziały sojusznicze, redukowane są o 30%

5. Zasoby ziemi

Koszt:
2 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wyświetla na mapie przygody wszystkie zasoby
Poziom zaawansowany:
Wyświetla na mapie przygody wszystkie zasoby i kopalnie
Poziom mistrzowski:
Wyświetla na mapie przygody wszystkie zasoby, kopalnie i elementy krajobrazu

6. Fala śmierci

Koszt:
10 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wszystkie oddziały z wyjątkiem nieumarłych odnoszą ((Moc*5)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wszystkie oddziały z wyjątkiem nieumarłych odnoszą ((Moc*5)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały z wyjątkiem nieumarłych odnoszą ((Moc*5)+30) obrażeń

7. Ruchome piaski

Koszt:
8 many
Czas trwania:
Do dotknięcia
Poziom podstawowy:
W czterech losowych miejscach na polu bitwy tworzą się ruchome piaski. Są one niewidzialne dla stworzeń, nie będących na swoim rodzimym terenie. Oddział wkraczający na ruchomy piasek jest zatrzymywany do końca rundy
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale ruchome piaski tworzą się w sześciu miejscach
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale ruchome piaski tworzą się w ośmiu miejscach

8. Wizja

Koszt:
4 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3

9. Antymagia

Koszt:
15 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy można zaczarować tylko zaklęciami z poziomów 4 i 5
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy można zaczarować tylko zaklęciami 5 poziomu
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział sojuszniczy staje się odporny na efekty czarów

10. Ochrona przed ziemią

Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ziemi
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ziemi
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ziemi

11. Ożywienie

Koszt:
15 many
Czas trwania:
Trwały
Poziom podstawowy:
Ożywia zabitych nieumarłych, których łączna liczba wytrzymałości wynosi nie więcej niż ((Moc*50)+30)
Poziom zaawansowany:
Ożywia zabitych nieumarłych, których łączna liczba wytrzymałości wynosi nie więcej niż ((Moc*50)+60)
Poziom mistrzowski:
Ożywia zabitych nieumarłych, których łączna liczba wytrzymałości wynosi nie więcej niż ((Moc*50)+160)

12. Pole siłowe

Koszt:
12 many
Czas trwania:
2 rundy
Poziom podstawowy:
Na przestrzeni dwóch pól tworzone jest Pole siłowe, blokujące przejście
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale pole ma 3 heksy szerokości
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany

13. Trzęsienie ziemi

Koszt:
20 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Zadaje 1 punkt uszkodzeń dwóm losowym sekcjom murów obronnych podczas oblężenia
Poziom zaawansowany:
Zadaje 1 punkt uszkodzeń trzem losowym sekcjom murów obronnych podczas oblężenia
Poziom mistrzowski:
Zadaje 1 punkt uszkodzeń czterem losowym sekcjom murów obronnych podczas oblężenia

14. Deszcz meteorytów

Koszt:
16 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Zadaje jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich ((Moc*25)+25) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Zadaje jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich ((Moc*25)+50) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Zadaje jednostkom stojącym na polu docelowym i sąsiednich ((Moc*25)+100) obrażeń

15. Przygnębienie

Koszt:
16 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Morale wybranego oddziału przeciwnika spada o 1
Poziom zaawansowany:
Morale wybranego oddziału przeciwnika spada o 2
Poziom mistrzowski:
Morale wszystkich oddziałów przeciwnika spada o 2

16. Wskrzeszenie

Koszt:
20 many
Czas trwania:
Trwały
Poziom podstawowy:
Wybrana jednostka sojusznicza odzyskuje na czas bieżącej bitwy poległe w niej stworzenia, których suma punktów życia nie przekracza ((Moc*50)+40)
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale limit punktów życia wynosi ((Moc*50)+80)
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale limit punktów życia wynosi ((Moc*50)+160)

17. Miejski portal

Koszt:
16 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Bohater po rzuceniu tego czaru zostaje przeniesiony do najbliższego przyjaznego miasta, tracąc 30 punktów ruchu
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale bohater może przenieść się do dowolnego przyjaznego miasta, nie odwiedzanego w danej chwili przez innego bohatera
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale bohater traci tylko 20 punktów ruchu

18. Implozja

Koszt:
30 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział nieprzyjaciela odnosi ((Moc*75)+100) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział nieprzyjaciela odnosi ((Moc*75)+200) obrażeń
Poziom mistrzowski:
złożony Wybrany oddział nieprzyjaciela odnosi ((Moc*75)+300) obrażeń

19. Żywiołak ziemi

Koszt:
25 many
Czas trwania:
Trwająca bitwa
Poziom podstawowy:
Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków ziemi. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*4) żywiołaków


Smile
Dla mnie to najlepsza magia i są tutaj fajne czary, np. Wskrzeszenie, Implozja, Spowolnienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xeno
Administrator


Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:42, 14 Lip 2009    Temat postu:

Jak dla mnie to wszystkie masówki,wskrzeszenie i implozja to dobre czary,ale kamienna skóra,tarcza i implozja to moje ulubione.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
The Shadow



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź/Łowicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:49, 20 Lip 2009    Temat postu:

Osobiście mam takie upodobania jak Xeno, ale częściej używam kamiennej skóry, inż raczy, co do implozji się zgodze no i jeszcze mass slowa bym dodał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Herosi Antagarichu Strona Główna -> Magia i artefakty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin