Forum Herosi Antagarichu
Antagarich czeka na ciebie!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Magia Wody - ulubiony/najlepszy czar

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Herosi Antagarichu Strona Główna -> Magia i artefakty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Viewer



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:05, 14 Lip 2009    Temat postu: Magia Wody - ulubiony/najlepszy czar

1. Magiczna Strzała

Koszt:
5 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń

2. Błogosławieństwo

Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Stworzenia w wybranym oddziale sojuszniczym zadają maksymalne obrażenia podczas ataku
Poziom zaawansowany:
Stworzenia w wybranym oddziale sojuszniczym zadają podczas ataku maksymalne obrażenia +1
Poziom mistrzowski:
Stworzenia we wszystkich oddziałach sojuszniczych zadają podczas ataku maksymalne obrażenia +1

3. Ochrona przed wodą

Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii wody
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii wody
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii wody

4. Rozproszenie

Koszt:
5 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Usuwa wszystkie zaklęcia z wybranego oddziału sojuszniczego
Poziom zaawansowany:
Usuwa wszystkie zaklęcia z wybranego oddziału sojuszniczego bądź wrogiego
Poziom mistrzowski:
Usuwa wszystkie zaklęcia ze wszystkich oddziałów na polu bitwy

5. Uleczenie

Koszt:
6 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Usuwa wszystkie szkodliwe czary z wybranego oddziału sojuszniczego i przywraca mu do ((Moc*5)+10) punktów zdrowia
Poziom zaawansowany:
Usuwa wszystkie szkodliwe czary z wybranego oddziału sojuszniczego i przywraca mu do ((Moc*5)+20) punktów zdrowia
Poziom mistrzowski:
Usuwa wszystkie szkodliwe czary ze wszystkich oddziałów sojuszniczych i przywraca każdemu do ((Moc*5)+30) punktów zdrowia

6. Przyzwanie okrętu

Koszt:
8 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Przyzywa jeden z okrętów rzucającego czar bohatera. Jeśli żaden z nich nie jest dostępny, przyzywa okręt innego twojego bohatera. Szansa powodzenia wynosi 50%. Czar nie działa, jeśli nie masz wolnych statków
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale jeśli nie ma wolnych okrętów, tworzony jest nowy. Szansa powodzenia wynosi 75%
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale czar działa ze 100% skutecznością (z wyjątkiem przypadków, gdy wszystkie 64 okręty są zajęte

7. Lodowy Pocisk

Koszt:
8 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika odnosi ((Moc*20)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika odnosi ((Moc*20)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział przeciwnika odnosi ((Moc*20)+30) obrażeń

8. Osłabienie

Koszt:
8 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Atak wybranego oddziału nieprzyjaciela jest redukowany o 3
Poziom zaawansowany:
Atak wybranego oddziału nieprzyjaciela jest redukowany o 6
Poziom mistrzowski:
Atak wszystkich oddziałów nieprzyjaciela jest redukowany o 6

9. Usunięcie przeszkody

Koszt:
8 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Usuwa z pola walki jedną niemagiczną przeszkodę. Obiekty będące częścią krajobrazu (np. skały) nie są usuwane
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale usuwa też obiekty magiczne, takie jak np. Ściana ognia
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale usuwa z pola walki wszystkie przeszkody nie będące częścią krajobrazu

10. Wizja

Koszt:
4 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3

11. Krąg Zimna

Koszt:
12 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Jednostki stojące na polach otaczających wybrany oddział doznają (Moc*10)+15) obrażeń. Centralny oddział jest nietknięty
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale zadaje ((Moc*10)+30) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale zadaje ((Moc*10)+60) obrażeń

12. Radość

Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Morale wybranego oddziału sojuszniczego zwiększa się o 1
Poziom zaawansowany:
Morale wybranego oddziału sojuszniczego zwiększa się o 2
Poziom mistrzowski:
Morale wszystkich oddziałów sojuszniczych zwiększa się o 2

13. Teleportacja

Koszt:
15 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Przenosi wybrany oddział sojuszniczy na dowolne wolne pole. Oddział nie może być przeniesiony w ten sposób ponad murem ani fosą
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale oddział nie może zostać przeniesiony nad murem
Poziom mistrzowski:
Oddział może zostać przeniesiony na dowolne wolne pole

14. Zapomnienie

Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Połowa stworzeń w wybranym nieprzyjacielskim oddziale strzeleckim zapomina o strzelaniu
Poziom zaawansowany:
Wybrany nieprzyjacielski oddział strzelecki nie może prowadzić ostrzału
Poziom mistrzowski:
Wszystkie nieprzyjacielskie oddziały strzeleckie nie mogą strzelać

15. Klonowanie
Koszt:
24 many
Czas trwania:
Do końca bitwy
Poziom podstawowy:
Tworzy kopię wybranego oddziału sojuszniczego z poziomów 1-5. Kopia może atakować, ale znika, jeśli odniesie jakiekolwiek obrażenia.
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale kopiowane mogą być oddziały z poziomów 1-6
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale kopiowane mogą być oddziały z poziomów 1-7

16. Modlitwa

Koszt:
16 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Zwiększa o 2 Atak, Obronę i prędkość oddziału sojuszniczego
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale premia wynosi 4
Poziom mistrzowski:
Zwiększa o 4 Atak, Obronę i prędkość wszystkich oddziałów sojuszniczych

17. Spacer po wodzie

Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Bohater rzucający ten czar może przejść po wodzie, pod warunkiem, że ścieżka ruchu kończy się na suchym lądzie. Przebyty dystans może wynosić do 60% limitu ruchu
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale dystans może wynosić do 80% limitu
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale dystans może wynosić 100% limitu

18. Żywiołak wody

Koszt:
25 many
Czas trwania:
Trwająca bitwa
Poziom podstawowy:
Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków wody. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków


Smile

Nie lubię tej magii tak jak inne, nie mam zdania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xeno
Administrator


Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:43, 14 Lip 2009    Temat postu:

Bardzo dobre czary to modlitwa i błogosławieństwo,ale modlitwa pożera dużo many.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
The Shadow



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź/Łowicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:42, 20 Lip 2009    Temat postu:

Bez mistrza magii wody to te czary się nie przydadzą. Najbardziej preferuję:
Bless'a, Rozproszenie i Modlitwę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Herosi Antagarichu Strona Główna -> Magia i artefakty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin