Forum Herosi Antagarichu
Antagarich czeka na ciebie!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Magia Ognia - ulubiony/najlepszy czar

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Herosi Antagarichu Strona Główna -> Magia i artefakty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Viewer



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:50, 14 Lip 2009    Temat postu: Magia Ognia - ulubiony/najlepszy czar

1. Magiczna Strzała

Koszt:
5 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Wybrany oddział przeciwnika otrzymuje ((Moc*10)+30) obrażeń

2. Klątwa

Koszt:
6 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział przeciwnika zadaje minimalne obrażenia podczas ataku
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział przeciwnika zadaje ((80% minimalnych obrażeń)-1) podczas ataku
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały przeciwnika zadają ((80% minimalnych obrażeń)-1) podczas ataku

3. Ochrona przed ogniem

Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 30% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ognia
Poziom zaawansowany:
Wybrany oddział sojuszniczy odnosi o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ognia
Poziom mistrzowski:
Wszystkie oddziały sojusznicze odnoszą o 50% mniej obrażeń na skutek działania czarów opartych na Magii ognia

4. Żądza krwi

Koszt:
5 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Atak wybranego oddziału sojuszniczego zwiększa się o 3
Poziom zaawansowany:
Atak wybranego oddziału sojuszniczego zwiększa się o 6
Poziom mistrzowski:
Atak wszystkich oddziałów sojuszniczych zwiększa się o 6

5. Oślepienie

Koszt:
10 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Wybrana jednostka przeciwnika jest wyłączona z walki, dopóki nie zostanie zaatakowana. Pierwszy kontratak przeprowadza w wykorzystaniem tylko 50% ataku
Poziom zaawansowany:
Wybrana jednostka przeciwnika jest wyłączona z walki, dopóki nie zostanie zaatakowana. Pierwszy kontratak przeprowadza w wykorzystaniem tylko 25% ataku
Poziom mistrzowski:
Wybrana jednostka przeciwnika jest wyłączona z walki, dopóki nie zostanie zaatakowana. Nie kontratakuje w reakcji na pierwszy atak

6. Ściana ognia

Koszt:
8 many
Czas trwania:
2 rundy
Poziom podstawowy:
Tworzy na polu bitwy ścianę ognia, zajmującą 2 pola. Każdy oddział przechodzący przez takie pole otrzymuje ((Moc*10)+10) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale ściana zajmuje 3 pola i zadaje ((Moc*10)+20) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale zadaje ((Moc*10)+30) obrażeń

7. Wizja

Koszt:
4 many
Czas trwania:
1 dzień
Poziom podstawowy:
Podaje liczebność oddziału wędrujących stworzeń i przewiduje, czy zechcą się przyłączyć do bohatera. Zasięg czaru równy jest Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale pokazuje też podstawowe atrybuty wrogiego bohatera i skład jego armii. Zasięg równy jest podwojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale pokazuje też informacje o wrogim mieście i skład garnizonu. Zasięg równy jest potrojonej Mocy rzucającego, ale nie mniejszy niż 3

8. Kula ognia

Koszt:
15 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Oddziały stojące na wybranym polu i na sąsiednich polach odnoszą ((Moc*10)+15) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale zadaje ((Moc*10) +30) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale zadaje ((Moc*10) +60) obrażeń

9. Pech

Koszt:
12 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Szczęście wybranego oddziału przeciwnika zmniejszane jest o 1
Poziom zaawansowany:
Szczęście wybranego oddziału przeciwnika zmniejszane jest o 2
Poziom mistrzowski:
Szczęście wszystkich oddziałów przeciwnika zmniejszane jest o 2

10. Pole minowe

Koszt:
18 many
Czas trwania:
Do dotknięcia
Poziom podstawowy:
Zaklęcie zakłada pola minowe na czterech losowych polach. Oddział, który wejdzie na minę, otrzymuje ((Moc*10)+25) obrażeń. Stworzenia walczące w rodzimym terenie widzą miny i mogą przejść po nich bezpiecznie. Dla wszystkich innych miny są niewidoczne
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale rozmieszcza 6 min, zadających ((Moc*10) +50) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale rozmieszcza 8 min, zadających ((Moc*10) +100) obrażeń

11. Armageddon

Koszt:
24 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Zadaje wszystkim jednostkom na polu bitwy ((Moc*50)+30) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Zadaje wszystkim jednostkom na polu bitwy ((Moc*50)+60) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Zadaje wszystkim jednostkom na polu bitwy ((Moc*50)+120) obrażeń

12. Berserk

Koszt:
20 many
Czas trwania:
1 atak
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział atakuje najbliższą jednostkę. Działa na wszystkie stworzenia w promieniu 1 pola od miejsca, na które został rzucony czar
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale działa w promieniu 7 pól
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale promień działania wynosi 19 pól

13. Inferno

Koszt:
16 many
Czas trwania:
Natychmiastowy
Poziom podstawowy:
Jednostki znajdujące się na polu docelowym i w promieniu 2 pól wokół niego otrzymują ((Moc*10) +20) obrażeń
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale zadawane jest ((Moc*10)+40) obrażeń
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale zadawane jest ((Moc*10)+80) obrażeń

14. Pogromca

Koszt:
16 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Atak wybranego oddziału sojuszniczego jest zwiększany o 8 podczas walki ze Smokami, Hydrami i Behemotami
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale efekt czaru obejmuje też anioły i diabły
Poziom mistrzowski:
Jak zaawansowany, ale efekt czaru obejmuje też tytanów

15. Szał

Koszt:
16 many
Czas trwania:
Do następnej akcji
Poziom podstawowy:
Atak oddziału zwiększany jest o 100% obrony. Obrona oddziału redukowana jest do 0
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale do ataku dodawane jest 150% obrony
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale do ataku dodawane jest 200% obrony

16. Tarcza ognia

Koszt:
16 many
Czas trwania:
1 runda
Poziom podstawowy:
Z ponoszonych przez oddział obrażeń w walce wręcz 20% jest zadawane atakującym
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale oddawane jest 25% obrażeń
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale oddawane jest 30% obrażeń

17. Ofiara

Koszt:
25 many
Czas trwania:
Trwały
Poziom podstawowy:
Wybrany oddział jest składany w ofierze. W zamian za to wskrzeszane są stworzenia (oprócz nieumarłych) z innego oddziału, których suma punktów zdrowia wynosi: ((Moc + Suma wytrzymałości poświęconego typu stworzeń + 3) *liczba poświęconych stworzeń)
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale dodaje się 6 zamiast 3
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale dodaje się 10 zamiast 3

18. Żwyiołak ognia

Koszt:
25 many
Czas trwania:
Trwająca bitwa
Poziom podstawowy:
Po stronie rzucającego pojawia się oddział złożony z (Moc*2) żywiołaków ognia. Nie można wezwać więcej niż jednego typu żywiołaków
Poziom zaawansowany:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*3) żywiołaków
Poziom mistrzowski:
Jak podstawowy, ale przybywa (Moc*4) żywiołaków


Smile

Dla mnie tutaj dobre są Oślepienie, Berserk, Armageddon (jak się ma miecza Armageddonu albo jednostki odporne na ogień).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xeno
Administrator


Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z piekła
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:40, 14 Lip 2009    Temat postu:

Ja z tych czarów lubię klątwę i oślepienie.Są bardzo przydatne i osłabiają przeciwnika co utrudnia natarcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
The Shadow



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź/Łowicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:53, 20 Lip 2009    Temat postu:

Klątwa na przeciwnika, sobie zarzucasz na behemociki Żądze Krwii i już wymiatasz. Co do oślepienia też się zgodzę, ale to trochę przereklamowane.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez The Shadow dnia Pon 11:53, 20 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Herosi Antagarichu Strona Główna -> Magia i artefakty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin