Viewer
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrzeszów Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:42, 14 Lip 2009 Temat postu: Najlepszy bohater z kampań |
|
|
1. Królowa Katarzyna - Staty: 2/2/1/1, Rycerz
Jako panująca królowa Erathii, nadal walczy o bezpieczeństwo swych poddanych i pokój. Ale poparcie dla jej działań spada, w miarę jak jej poddani są coraz bardziej znużeni tą nieustającą walką.
Specjalność: Zbrojni
Zdolności początkowe: Dowodzenie, Atak
2. Król Roland - Staty: 2/2/1/1, Rycerz
Ostatnio uwolniony z niewoli Kreegan'ów, Król Roland służy pod swoją żoną jako generał Armii Erathii. Gdy wojna się skończy będą musieli zadecydować kto ostatecznie obejmie tron.
Specjalność: Zbrojni
Zdolności początkowe: Dowodzenie, Płatnerstwo
3. Gelu - Staty: 1/3/1/1, Łowca
Został znaleziony i wychowany przez generała Morgana Kendala gdy ten służył pod Katarzyną Ironfist. Obecnie jest przywódcą partyzantów znanych pod nazwą Leśna Straż. Ponoć jest pół człowiekiem, pół elfem.
Specjalność: Strzelcy
Zdolności początkowe: Dowodzenie, Łucznictwo
4. Xeron - Staty: 2/2/1/1, Demon
Po pokonaniu Xenofexa, gdy Lucyfer Kreegan objął władzę Xeron jako pierwszy złożył hołd nowemu panu. Później uczynili to inni bohaterowie.
Specjalność: Diabły
Zdolności początkowe: Dowodzenie, Taktyka
5. Mutare - Staty: 2/2/1/1, Władca
Posiadając talent dowodzenia smokami, pnie się coraz wyżej wśród władców Nighonu.
Specjalność: Smoki
Zdolności początkowe: Taktyka, Finanse
6. Dracon - Staty: 0/0/2/3, Czarodziej
Uważany za magicznego geniusza, zamierza zostać największym w historii pogromcą smoków. Dlatego też studiuje głównie magię bitewną zaniedbując efektowne sztuczki czynione na pokaz gawiedzi.
Specjalność: Czarodzieje
Zdolności początkowe: Mądrość
7. Kilgor - Staty: 4/0/1/1, Barbarzyńca
Od kiedy pokonał swego ojca i zajął jego miejsce jako przywódca klanu, wciąż zdobywa sławę w całym Krewlod. Uważa, iż ma spore szanse na wygranie Festiwalu Życia.
Specjalność: Behemoty
Zdolności początkowe: Atak
8. Boragus - Staty: 4/0/1/1, Barbarzyńca
Wybitne zdolności dowodzenia ogrami znacząco mu pomogły w dążeniu do władzy absolutnej.
Specjalność: Ogry
Zdolności początkowe: Atak, Taktyka
9. Adrienne - Staty: 2/1/1/1, Mag bitewny
Rzuciła na szalę swój los i przyszłość, byle tylko móc zdobywać moc i umiejętności magiczne niezbędne do obrony kraju. Kosztowało ją to samotność i niezrozumienie.
Specjalność: Magia ognia
Zdolności początkowe: Mądrość, Magia ognia
10. Lord Haart - Staty: 1/2/2/1, Rycerz Śmierci
Przywrócony do życia przez swych wyznawców, jest potężniejszy niż kiedykolwiek.
Specjalność: Czarni rycerze
Zdolności początkowe: Nekromancja
11. Sir Christian - Staty: 2/2/1/1, Rycerz
Był bardziej podróżnikiem niż rycerzem, przemierzając Enroth wzdłuż i wszerz przed zaciągnięciem się do armii Erathii. Dzięki obeznaniu terenu i wyobraźni jego taktyka na polu bitwy budzi postrach na całym świecie.
Specjalność: Artyleria
Zdolności początkowe: Dowodzenie, Artyleria
12. Generał Kendal - Staty: 2/2/1/1, Rycerz
Objął tron po morderstwie Króla Gryfie Serce do czasu znalezienia odpowiedniego następcy. Wszyscy zapamiętają go, jako jedynego władcę Erathii, który dopuścił do zajęcia miasta Steadwick
Specjalność: Zwiększa szybkość jednostek o 2
Zdolności początkowe: Dowodzenie, Finanse
13. Ordwald - Staty: ?/?/?/?, ?
nieznane
Specjalność: nieznane
Zdolności początkowe: nieznane
Dla mnie tutaj dobry jest Gelu, aczkolwiek mogą być też specjaliści od stworków mocnych, typu Kilgor, Mutare, Xeron.
Post został pochwalony 0 razy
|
|